Danska stallinredningar

Fredag

Trådstartare
Är det någon som kollat marknaden för stallinredningar i Danmark? Hur ligger priserna? Några länkar att dela med sig av?
Har lite svårt med språket, så jag vet egentligen inte vad jag ska söka på för ord... :o
Bor rätt nära Danmark, så det kanske inte är ett dåligt alternativ om det finns något intressant! :)

Sv: Danska stallinredningar

Jag fick en länk av en annan här på buke om stallfönster från danmark. Beställde en broschyr därifrån. De har lite andra inredningar oxå.
Du får ett PM om adress.
Den sidan är på svenska men det är från det danska företaget.

Tack så mycket!

Det var precis vad jag behövde för att kunna googla lite på egen hand. Det heter staldinventar på danska! :)

fremtidens stallinredning ligger bra i pris jämnfört med det som finns i sverige, och av vad jag hört så ska de vara av mycket bra kvalitet.

Håller själv precis på att bygger stall coh var inne på att köpa från dessa, men det blev dock att vi köpte från de som bygger stallet åt oss.

Ah... Dessa passerade jag förbi när jag googlade! Synd att det är så sällsynt med priser på hemsidorna - man orkar ju inte fråga varenda leverantör efter priser och när det inte står något på hemsidorna är det ltät att man sorterar bort dem direkt. Verkar lätt som att de har något att "dölja" prismässigt...

Tack för tipset! :)

vet precis vad du menar!

Även om man ber dem skicka en produkt och prislista så får man ofta bara produkt listan och en liten lapp där det står att man ska skicka info om vad man vll ha och mått på boxar, ska de skicka en "prisindikation".... bullsh*t!:cool:

Men av allt jag fått höra så ska Fremtiden vara riktigt bra och seriösa!

Jag har några länkar på jobbdatorn, ska försöka komma ihåg att lägga in dem imorron. Det är främst intressanta lösdriftsboxar och ätfronter, men där finns "vanlig" stallinredning också.

Även om man ber dem skicka en produkt och prislista så får man ofta bara produkt listan och en liten lapp där det står att man ska skicka info om vad man vll ha och mått på boxar, ska de skicka en "prisindikation".... bullsh*t!:cool:

Exakt så! :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 602
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar