Damn you autocorrect!

Så jäkla praktiskt och enkelt att köpa sig en färdig köksträdgård på marketplace! Men resultatet ser lite annorlunda ut mot vad jag är van vid...?

D1699BAF-F536-432F-BEEC-5124DF919376.webp

Skrev: Vikten är kraften som krävs för styrda men massan mot jorden.

Styrda men??? Jag skrev ”att dra ner” :banghead:

Jag skrev i vgv-tråden: ”har räknat ut att det nog blir billigare att ta 20% på allt, än att ta 30% på det som ingår i det erbjudandet och ingen rabarber på resten”

Nätack. Ingen rabarber! Rabatt skulle det stå!

Nyss i vgv-tråden: ”de visade bena skiner för nån v sen och nu ska de visa maskiner för överkroppen) och sen efter 11 blir det väl GW.”

*benmaskiner

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 875
Senast: Nixehen
·
Samhälle Det här har berörts i tidigare trådar, men egentligen inte fått en egen tråd. Den sill (strömming) och skarpsill som borde utnyttjas av...
Svar
11
· Visningar
961
Senast: Mia_R
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Transport med fronturlastning
  • Dressyrsnack 17
  • Rider ni med snokrem?