Dammsugare

AKB

Trådstartare
Ni med hårande pälsmonster som måste dammsuga stup i kvarten!
Vad har ni för dammsugare?
Är den bra?

Har nu prövat 3 stycken, och alla sveper bara håret framför sig.
Ska bita ihop och plåga spargrisen lite nu och köpa mig en svindyr
snabeldrake och hoppas på att den sköter sig.

Sv: Dammsugare

Jag har en billig påslös (ett måste här hemma annars blir jag ruinerad på dammsugspåsar) från Jula. Fungerar super! :)

Min dammsugare var inte av bästa kvalitet så jag kom på att det enklaste var att attakera orsaken till håret på golvet- hunden.

Jag dammsög hunden, fungerade jättebra och är hunden rädd för dammsugaren så börja med att "klia" hunden med dammsugaren när den är avstängt och trappa upp det.

Min vovve älskade dammsugaren efter ett tag. :D

Jag köpte en sånhär i vintras och är supernöjd! Suger upp allt. Igår råkade ett par handskar åka med.:o

Hundhåret försvinner i ett nafs!

http://www.consumer.philips.com/con...cc/_productid_FC9161_01_SE_CONSUMER/FC9161-01

Jag har en likadan! Gick in i affären och frågade helt enkelt vilken dammsugare som tål hund och katthår utan att dö efter ett par månader. Säljaren rekommenderade denna och den är verkligen skitbra! Visst, den kostar lite mer men det är det banne mig värt!

Nu har jag köpt mig en Philips.
Är verlkigen supernöjd. Va tvungen att vrida ner sugeffekten, annars hade snabeldraken käkat upp min stora, tunga hallmatta!

Jag har en likadan! Gick in i affären och frågade helt enkelt vilken dammsugare som tål hund och katthår utan att dö efter ett par månader. Säljaren rekommenderade denna och den är verkligen skitbra! Visst, den kostar lite mer men det är det banne mig värt!

Nu har jag köpt mig en Philips.
Är verlkigen supernöjd. Va tvungen att vrida ner sugeffekten, annars hade snabeldraken käkat upp min stora, tunga hallmatta!

Haha, ja visst är det bra! Man får akta kattungar och diverse småsaker också!
Det är ju tillomed kul att dammsuga med den! ;)

Senast ändrad:

Jag har centraldammsugare, och det är verkligen kanon!!

Med tanke på att Bailey (BC/LAbrador) fäller så ända in i *******, så måste jag dammsuga varje dag....

Och när jag tömmer behållaren så är det nästan uteslutande svarta hår....
:rofl:

jag bytte inte dammsugare, men däremot huvudet... köpte ett sånt där med hjul under, funkar alla tiders!!(och billigare än en ny maskin)

Hade en liten tanke på att byta munstycket. Men mitt tålamod va redan slut. Så draken drog jag in i väggen, så den dog. Snabb och bra avlivning.

Näää, behöver inte alls gå någon form av "hantera din ilska" kurs

http://www.consumer.philips.com/consumer/sv/se/consumer/cc/_productid_FC9060_01_SE_CONSUMER/FC9060-01

Jag har en sån här, eller en något äldre variant av samma sort eventuellt... Kör dock aldrig tills den påstår att den är full utan måste byta påse lite innan för att den inte suger upp något. Den var inte hejdlöst dyr (ca 1300 för två år sedan)

Köpte den pga mina föräldrar har en Philips som säkert är 15 år och fortfarande fungerar utmärkt samt att den här hade bra effekt jämfört med övriga damsugare, dessutom tilltalade ljudet i den här mig mer än ljudet från Ultra silencern.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
799
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 861
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 811
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hopphästars munnar