Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag har funderat på om jag kan göra så.Sv: Dags att så 2014
jag bukaar plantera om dem så att bara ett bladpar är ovanför jord. oduglig vinglig stam får bli rot istället
. Nu gäller det bara att jag kommer ihåg att vattna....
Jag försöker göra det till en rutin i samband med mockningen! Larm är en bra grej, men råkar jag sitta på en häst när det larmar kommer jag inte komma ihåg det när jag sitter av :-)Larm på mobilen varje kväll?
Pumpor är lätta, ja. Men de kräver utrymme...Har inte läst några andra svar i tråden, men tänkte hoppa in och säga att jag ska försöka odla Halloween-pumpor (ja, det heter de väl inte, men säger man så så vet alla vad det är ) i år för allra första gången. En kollega påstår att jag är jättelätt (nästan FÖR lätt och att de sprider sig överallt) bara man gödslar ordentligt. Just nu är de på fröstadiet i mitt fönster. Jag planterade dem för ett par dagar sedan så vi får väl se när de, förhoppningsvis, ploppar upp !
@ameo kanske man skulle slänga ut lite frön på gamla delen av stacken och se vad som händer om inte annat blir stacken lite finare