Dags att må illa igen...

Maira

Trådstartare
...och kräkas rakt ut.

För 50 dollar kan man sitta vid internet i realtid och titta på när ett asiatiskt barn blir våldtaget.
 
Sv: Dags att må illa igen...

Japp..nätets framsteg :mad:

För några svenska kronor kan man köpa fint kött på typ Ica, hemköp mm där djurena innan slakt fått ögonen sönderhackade i plågeriets namn, benen sönderslagna. Så är människan. Tyvärr. Önskar alla var goda, men verkligheten är grymmare än vad man tror och anser.

Min tro på människan är :wtf:
 
Sv: Dags att må illa igen...

Och om jag förstår det rätt så är det även svårt att fälla någon för att de betalar för att någon annan ska utföra våldtäkten även om det faller under anstiftan till brott?
 
Sv: Dags att må illa igen...

Det är fullkomligt vidrigt:arghh::rage: Stackars barn och förbannade slemäckel till folk som tittar på detta. USCH!!!!:cry:
 
Sv: Dags att må illa igen...

Och om jag förstår det rätt så är det även svårt att fälla någon för att de betalar för att någon annan ska utföra våldtäkten även om det faller under anstiftan till brott?

Har inte minst en man dömts för det här? Jag trodde det.
 
Sv: Dags att må illa igen...

Det är så jävla vidrigt!:cry: Stackars barn! Usch! Jag får så himla ont i hjärtat!

Jag läste på DN att en man fått 4,5 års fängelse. 4,5 år?! Det är ju tamigfan ingenting!
 
Sv: Dags att må illa igen...

Det kan säker stämma, jag var inte helt fokuserad när jag tog till mg nyheten, men jag tror ändå att svårigheten att få någon dömd för den här typen av brott och hur man ska/bör kategoriers den.
 
Sv: Dags att må illa igen...

Det är så jävla vidrigt!:cry: Stackars barn! Usch! Jag får så himla ont i hjärtat!

Jag läste på DN att en man fått 4,5 års fängelse. 4,5 år?! Det är ju tamigfan ingenting!

Det ar sadana ganger jag uppskattar de Amerikanska straffsatserna.
 
Sv: Dags att må illa igen...

Hörde detta på radion igår morse och det är första gången i mitt liv som jag bokstavligt satt och svor högt!!!! Jävla idioter!!!!!!! Vet inte vad som är värst, de som erbjuder tjänsten eller de som aktivt hittar och betalar 40-50 dollar för att få se ett barn bli våldtaget. Våldtaget!!!! WTF!!!

Jag har iaf bestämt mig för att bojkotta Indien. Skruvat land med delar av befolkningen helt utan värderingar!! :rage::rage::rage:
 
Sv: Dags att må illa igen...

Japp..nätets framsteg :mad:

För några svenska kronor kan man köpa fint kött på typ Ica, hemköp mm där djurena innan slakt fått ögonen sönderhackade i plågeriets namn, benen sönderslagna. Så är människan. Tyvärr. Önskar alla var goda, men verkligheten är grymmare än vad man tror och anser.

Min tro på människan är :wtf:

Ehhm?? Hur kan man få för sig att jämföra våldtäkt på ett barn med ditt intryck av köttproduktion?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 861
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 650
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 074
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp