Dags att köpa solglasögon!

KBM

Trådstartare
Vad ÄR det för glajjor som Lisen och Charlotte har i Ryttareliten? Båda är snygga, på dom i alla fall :o Har googlat och hittat ett gammalt (såklart) inlägg där Lisen hänvisar till Adidas sportglasögon men 17 vad svårt det är att klura ut vilka man skulle kunna rida i..? Sen ska ju Uvex ha solglasögon utvecklade för ridning, men jag hittar inga? "Uvex Force" ska vara okrossbara och det låter ju bra, men har dom slutat säljas eller? Hittar heller ingen bild på hur de ser ut (bara bilder där de vrids åt olika håll).

Klart att man kan rida i sina vardagsfavoriter men nu har jag inga sådana heller och bor ganska långt ifrån coola butiker så tips på bra solglasögon som passar under/till hjälm och fungerar till häst mottages tacksamt. Behöver absolut inte vara exakt samma som visats i Ryttareliten men jag letar åt det sportigare hållet med bra funktion både vind och sol.

Tack! Det är precis något sånt jag tänkt mig Adidas har ett par med okrossbart "glas" och det låter ju bra, kanske. Vet ingen häromkring som rider med sportbrillor så jag lär bli en snackis... skönt att veta att det är fler som vågar. Jag tänker INTE få vita kråkstreck runt ögonen i år, oavsett vad folk tycker om min stil

Liknande trådar

A
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte berätta och varna all hästägare att vanvårdnad förekommer närmare än vad man tror, och oftare. Vi har hade ett jättefint...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
20 805
Senast: tussen
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 088
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18