dagmatte,bästa som finns

I

Icebabe_1

jag är dagmatte åt två underbara labb tikar.
måste säga att det är verdens bästa sak,då jag inte kan ha min egen hund,perfekt lösning att vara dagmatte då.
dom här två livar upp vardagen och drar med mig ut på morsjonsrundor.dom får mig att skratta mycke.

flera här på buke som är dagmatte/husse??

Jag brukar gå ut med en softie 4 dagar i veckan, 1 timme och 30 minuter per gång. Han är verkligen jättehärlig :love: och ägarna med. Först trodde jag att jag skulle tröttna på att vara ute i 1,5 timme, men jag tycker inte alls att det är tråkigt - vilket väder det än är.

Jag var dagmatte innan jag bestämmde mig för att skaffa egen hund.

det är en lagom ras,tycker jag med.
dom två här får man mycke skratt av iallf.
det är en åring och en 5-6 åring.tikar jag har här.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 457
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 540
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA