Då var det dax igen..

Humelibumlan

Trådstartare
Helt fantastiskt, anmälde till Örebro (trots att det aldrig går bra där) bara för att anmäla, finns lite dåligt med proppar, och kom med!! :smirk: :rofl:

Spår 11 lämnar ju en hel del övrigt att önska... men med kom vi! :banana:

Bengall- Välkommen till örebro på torsdag... :love: :angel: :D

Sv: Då var det dax igen..

Blir jobbigt att hålla tummar och tår så hårt en gång till, men jag gör det ändå. Hoppas att hon sköter sig lika bra den gången.

Är det ett täcke i pris i det loppet också ??? (för det är väl just ett täcke du kämpar för.......en rosett är ju också gulligt)

Lycka till :banana:

Vad håller du på med Humlam!!!!!!! :cry: :eek: :p

Stjäla mitt jobb som djungeltrumma sådaär!!!!!! :bump: :bump:

På en torsdag??! :confused:
Det har jag ingen chans i :devil: -vetet att hinna...............eller?

Starttid?

Jag ska nog kolla lite med min planering.
Det tar ju nästan 3 timmar att köra dit...............och hem!

Jag återkommer i ärendet!

fÅTT FART PÅ rENAULTEN?? :banana:

En mascot kan ju inte utebli bara......... :angel: :p :cool:

Tjoho!
Jag sa ju ta ett tiläggslopp och gå upp lite i startprissumma! Nästa torsdag håller jag tummar! ;)

Fart och fart.......?

Den står iaf inte på verkstaden längre, men den ska snart dit igen. :(

Åka med Humlan?

Jag måste ju ändå ta mig hem till henne.
Det tar ju också lite tid.

Bengall, det tar bara TVÅ timmar att köra till Örebro ;)

Kanske dyker upp, fick 2 fribiljetter till örebrotravet tidigare i veckan...

Hm har du något slags sammarbete med våran tränare eller?
Våran stjärna är oxå anmäld, han trodde att det nog skulle gå att köra utan hakar, och eftesom hon kom igång så sent på året vill han inte riktigt lägga in vinterträning än...
Väl mött på Örebro! Fast jag har en hel del besök att göra där...

stally skrev:
Vad håller du på med Humlam!!!!!!! :cry: :eek: :p

Stjäla mitt jobb som djungeltrumma sådaär!!!!!! :bump: :bump:
23_29_104.gif
;)

bengall skrev:
Åka med Humlan?

Jag måste ju ändå ta mig hem till henne.
Det tar ju också lite tid.
JA!! Du kan få ta min plats i transporten... det är jätte varmt, torrt och mysigt! ;)

Snurrfian skrev:
Hm har du något slags sammarbete med våran tränare eller?
Våran stjärna är oxå anmäld, han trodde att det nog skulle gå att köra utan hakar, och eftesom hon kom igång så sent på året vill han inte riktigt lägga in vinterträning än...
Väl mött på Örebro! Fast jag har en hel del besök att göra där...
Vilken häst? Vilket lopp??
action-smiley-036.gif

Hörde örebro var bottenlös i torsdags, det var så illa att startbilen fastnade och de fick köra med linjestart?!
Så det blir väl 2140m frisim... :crazy: :smirk:

caballus skrev:
Bengall, det tar bara TVÅ timmar att köra till Örebro ;)

Kanske dyker upp, fick 2 fribiljetter till örebrotravet tidigare i veckan...
Va kul!
party-smiley-027.gif

Då måste du ju komma och hälsa..

Skall Bengal hamna i finkan med Humlan!!!!! :angel: :love: :p

Detta blir synerligen intresant att följa upp!!!! :rofl:

Hälsn//Skvallyr stallyr :bump:

JAA,just när jag kände att jag hade ett scoop........ :p

Men du e ferlåten ,hälsn Skvallyr Stallyr :bump:

Humelibumlan skrev:
Vilken häst? Vilket lopp??
action-smiley-036.gif

Hörde örebro var bottenlös i torsdags, det var så illa att startbilen fastnade och de fick köra med linjestart?!
Så det blir väl 2140m frisim... :crazy: :smirk:

Chardonna, lopp fem spår sju, fast bottenlöst då blir det nog ingevidare... Våran är ju en dam som vill ha allt på sitt sätt... Perfekt bana bla...

Jag bor i Örebro, så jag åker lätt och hejar på din häst Humlan. :) Vad heter den?

Ja, det var riktigt risigt på banan igår. Man skulle kunna kalla det för en pool. Riktigt, riktigt blött. Startbilen fick sladd när den fällde ut vingarna, så det blev gammal hederlig linjestart istället. Hua! :crazy: Men jag var inne idag och körde jobb och då var den oerhört mycket förbättrad. Men man fick sig ändå en redig dusch mitt framför mål. :D Lerinpackning är väl ett lindrigt ord. ;) Och då var banan ändå 100 gånger bättre än igår plus att jag bara körde ett jobb, inte lopp (vilket drog ner antalet sprutpartiklar väsentligt). ;) :D

Personligen undviker jag att anmäla till Örebro fast jag bor här. :o Antingen är det (på vintern) simbassäng med betong precis under vattenytan eller också är det snömodd så att man inte ens får fäste med guldskor. Kanske en av Sveriges sämsta banor tycker jag. Den är totalt värdelös om den regnar. Men om det är fint väder, så är den hyfsat bra. :) Så vi siktar på det på torsdag! Dessutom brukar det vara det när jag jobba på travet och det ska jag göra på torsdag, så det fina vädret borde redan vara bokat då. :angel: ;) :D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 143
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka