Då va det dax igen!

S

Soffipropp

Å jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är det minsta nervös eller orolig... Men det kan bara gå bra nu! Eller?

Sv: Då va det dax igen!

Jag tror att ett grattis är på sin plats !

Jag hoppas och tror att det går bra denna gång 1

Tack så mycket. Jo jag tror det innerst inne, men det är så svårt att bara svälja oron å tankarna! Men det är bara att vänta, önska, hoppas å se =)

Usch då- va tråkigt :(
Då håller jag verkligen tummmarna för att allt ser bra ut denna gången. Vilken v tror du att du är i?

Jag håller tummarna för att det går bra den här gången! Det måste vara väldigt jobbigt att fatta ett sånt beslut som ni tvingades göra förra gången. För oss var det ju bara att konstatera att det inte fanns något foster när vi var på ul i v.18. Trist som fasen är det!

*kl* å svarar alla. Jag har precis gått in i vecla 6 så det är lång tid kvar... 10 veckor till Ul å 4 till inskrivning... *suck*

Du blir inte erbjuden ett tidigt vul denna gång? Eller man kan kanske inte se så tidigt om allt står rätt till?

å, håller tummarna!!!!!

grattis och lycka till!!!! (kommer följa tråden... ;) )

Ja tiden kan verkligen snigla sig fram... Ibland så sakta så man knappt tror att det är sant. *puh*

Du blir inte erbjuden ett tidigt vul denna gång? Eller man kan kanske inte se så tidigt om allt står rätt till?

Jag blev erbjuden Ul i vecka 12, men då ser dom inte den avvikelsen som va sist, utan jag valde att vänta till vecka 16 istället. Jag får ta rutin Ul 3 veckor tidigare bara. Sen är det bara att hålla tummarna!

Grattis och lycka till, jag håller också tummarna! Men det är högst osannolikt att samma sak händer igen, eller hur?

Jag blåhåller tummar & tår för att det ska gå bra denna gången.

Man säger att elände sällan drabbar samma person 2 gånger.

/Kram

Grattis! Håller tummar och tår för dig, så syns vi förhoppningsvis i vinter 2010/2011-tråden (är själv i v. 5+0) :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 221
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar