Då ska hon löpa igen!

S

Sulaaan

Min agillity pudel SuperSonicsCandel is Nocole(Cola)ska tävla sin 1:a internationella tävling nästa vecka, och pricis i tid kmr löpandet.Hon blir gnällig, ska slicka sig ca var 5te minut och brukar inte vilja ut och träna heller.

tips?:confused:

Sv: Då ska hon löpa igen!

Är nog bara att acceptera läget:angel: kan bli svårt med motivationen då hon uppenbarligen har annat att tänka på. Får man tävla med löptik? Nån som vet?

Sv: Då ska hon löpa igen!

I agility får man inte det har jag för mig (har dock en regeländring i huvet som spökar), bara om det är tex. SM...

Det var så innan iaf, men den senaste revideringen kan ha ändrat på det.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 143
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 685
Senast: giovanna
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 013
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar