Cowboys day. HC

P

Paxinarion

todelou.
Är det någon som ska till HC på Cowboyens dag den 28 juli. Jag ska, det vore kul att träffa lite bukisar.:bump:

Sv: Cowboys day. HC

En hyllningsdag för den amerikanska cowboyen;)...Kolla HC:s hemsida.

Paxinarion: Jag kommer att vara publik på Vattlångstävlingarna i Hälsingland just den dagen så jag har lite svårt att slita mig därifrån;)

En hyllningsdag för den amerikanska cowboyen;)...Kolla HC:s hemsida.

Paxinarion: Jag kommer att vara publik på Vattlångstävlingarna i Hälsingland just den dagen så jag har lite svårt att slita mig därifrån;)

Hare så bra då , vi synes i faggorna.:banana:

Hade gärna åkt dit såg Per.L o Tommy .A skulle dit o visa sina grenar. Men jag tyckte d stod d skulle bara hålla på 1.5 tim eller nåt sånt så d e lite långt o åka 60 mil enkel resa för.. Vi åker nog på hjoko brukar vara där.

Håller med om att det blir lite långt att åka om det bara är en kort stund! :smirk:

Nej, då lägger vi hellre tid o pengar på andra aktiviteter!

den 28 juli? Nä då ska jag på HjoKo, annars kanske jag hade åkt dit.
vill åka till HC och kolla läget en gång till i sommar, kanske festa nåt på saloonen utanför. Är det nån med bukefalist som är på så kan vi träffas och snacka lite häst och parta?

Håller med om att det blir lite långt att åka om det bara är en kort stund! :smirk:

Nej, då lägger vi hellre tid o pengar på andra aktiviteter!

De begriper jag me, men det finns gott om folk i södra sverige.
Jag håller ställningarna på fortet. Texas , de finns en del singel cowboys som jobbar på Chappet, he he:d

Din fuling!!!:devil:
Rackarns osis att jag jobbar då.......:crazy::angel:

Lät ju iofs som en rolig grej, men det är ju en bit att åka också:p.....

En annan gång kanske, så kan ju du få introducera mig för singlarna;)

Önskar man var ledig hela sommaren o kunde hyra el köpa en husbil, lasta hästarna i trailern o sedan bara åka runt på allt roligt överallt!!
Det skulle va något det!! :banana:

De begriper jag me, men det finns gott om folk i södra sverige.
Jag håller ställningarna på fortet. Texas , de finns en del singel cowboys som jobbar på Chappet, he he:d

Ah pffft... :P
nu ska vi inte vara sånna.. det där lät ju nästan sexistiskt mamsen :rofl::rofl::rofl:

Mkt lätt sätt att sålla agnarna från vetet på HC är att tvinga dom ha sporrar på bootsen... trillar dom omkull inom en halvtimme så e d inga cowboys... och kan dom inte two-step så e dom inge å ha ;)

Kram å go'natt

Önskar man var ledig hela sommaren o kunde hyra el köpa en husbil, lasta hästarna i trailern o sedan bara åka runt på allt roligt överallt!!
Det skulle va något det!! :banana:

Som pensionär ska jag göra det. Absolut...så jag ser ju fram emot pensionen:angel:

He he...jag har tagit semester den 25/8 så jag kommer troligen att huka mig runt ridbanan in Johannishus:devil:...och, om fröken sköter sig KANSKE hon ska få prova på en klass då...men bara KANSKE:angel:...;)

Hoy din funktionärsmarodör, vilket ord. det är inte säkert att jag tävlar eftersom jag åker till Karpatos kl 7 på söndagmorgon, men man vet ju aldrig. tjup:smirk:

Din fuling!!!:devil:
Rackarns osis att jag jobbar då.......:crazy::angel:

Lät ju iofs som en rolig grej, men det är ju en bit att åka också:p.....

En annan gång kanske, så kan ju du få introducera mig för singlarna;)

Jag lovar vi har ett år på oss, håll dig till mig ska jag göra allt för att du ska få snubbla över en cowboy eller nåt. RHC nästa år , då blir vi oslagbara:banana:

Ah pffft... :P
nu ska vi inte vara sånna.. det där lät ju nästan sexistiskt mamsen :rofl::rofl::rofl:

Mkt lätt sätt att sålla agnarna från vetet på HC är att tvinga dom ha sporrar på bootsen... trillar dom omkull inom en halvtimme så e d inga cowboys... och kan dom inte two-step så e dom inge å ha ;)

Kram å go'natt

Ha , bara för att du har hittat en äkta vara:bow: Men e han sexig i sandaler tros?:o

han e ju fortfarande fin efter 12 timmar på samma pub... i las vegas >.< Så mjodå, jag kan nog överleva honom i sandaler tror jag.. D e ju ändå Han i sandaler.. *S* fast jag e la glad om jag slipper se dom avklippta jeansen kanske.. iaf i kombi med boots och hatt ;)

Hojsan. Bil skrället gick sönder , så det blir inget hc på lördag. Tänker dock åka dit någon dag i vecka 32 , stannar över natta. Yiha, tar en ticuila för dig me Texas.;)

DET tackar jag för!!!!! I gengäld tar jag en whisky för dig ikväll efter jobbet!!!!! Jihaaaaa!!!:d

DET tackar jag för!!!!! I gengäld tar jag en whisky för dig ikväll efter jobbet!!!!! Jihaaaaa!!!:d

Ah , va mysigt . Tänk vi så kallade mogna kvinns gör som vi vill. Ett citat ur rhc publiken . När jag meddelade att jag fyller 50 i år , var det någon som utbrast -den flicksnärtan har väl inte fyllt 25 ens. De va under barrel racet på lördagen. De lever man länge på .:bump:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Otherside
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
21 981
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 387
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar