"Cowboy-hatt" - vilken?

Milene

Trådstartare
Har fått ett fotouppdrag som inkluderar tjej med cowboyhatt och häst. Innan jag införskaffar hatt undrar jag om det finns några dolda koder man behöver veta, t ex om det finns speciella hattar för damer/herrar etc.

Nån som kan western som kan berätta lite..? :)

Generellt är hattar unisex :)
"Riktiga" hattar är rätt så dyra och det är väl den enda "koden" att många i westernvärlden ser skillnad på en "riktig" hatt eller en fejkad "turist-hatt" sas ;)

Så det beror väl på för vem fotona är för. De flesta "vanliga människor" och engelsk-ridande hästmänniskor ser nog inte skillnad och inte på ett foto om det inte är uppenbart...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 179
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 616
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 894
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar