Cow & Ranch Nationals

T

Tucker

Nu börjar det dra ihop sig, jag ska tävla Teamsorting och Teampenning. Någon här som ska anmäla sig till tävlingen? :D

Sv: Cow & Ranch Nationals

Min plan var att jag och Lexus skulle varit med iår. Men efter som min häst krake inte kan hålla sig frisk till träningarna får vi sattsa på nästa år igen. Nu blir det till att åka dit med kommpisarna, husbilen och ett flak öl :P det är ju rätt gott att bara sitta på sandbanken och kolla på er som tävlar. Inget annsvar över någon häst, inga tävlingsnerver som spökar bara kor och vackar hästar att titta på.

Hahaha :o jo det gjorde jag såklart. Fasst det blir nog till att köra samma rejz på Axvalla oxå ;)

Kl

Drygt en vecka kvar tills man är där. Jag ska ha några underbara dagar bland boskapen, goa vänner och njuuuuta av att titta på alla fina ekipage :D Nästa år tävlar man förhoppningsvis själv...

Fick samtal idag, för få anmälda tyvärr, jag hade verkligen sett fram emot sista året som funktionär men vi får hoppas att den kommer igen. Ser verkligen fram emot att få tävla på Axvalla nästa år

Jättetråkigt :cry:

Hur fungerar det med startavgifter och sånt? Kommer det automatiskt tillbaka eller?

Nja snarare lite för tidigt på sommaren. Hur som helst är det jättesynd, det är ju inget litet jobb som ligger bakom och så fasligt många stora tävlingar finns inte här i landet....

Måste bero på att nattvakten är upptagen med Sweden Rock Festival, eller vad tror du Janne.......... Vi säger så, för då blir det ju mitt fel :) Nä allvarligt..... Tråkigt som fan, för ni har nåt riktigt bra på g där. Trist på så mycket, och bra, arbete.

haha.. man kanske skulle kolla vilken av vakterna som reagerar när man ropar "mike" på sweden rock festival då ;)

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 841
Senast: Kilauea
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 063
Senast: Piaff
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Mat Så börjar det äntligen dra ihop sig och det är dags för årets höjdpunkt på Strömsholm och Österängarna - Svenskt Grand National. :bump...
2
Svar
20
· Visningar
1 090
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset