Varför ta upp SARS-CoV-2 i en tråd om covid-19?
Som @Kirre säger orsakas Covid-19 av viruset SARS-CoV-2. Det är virusets namn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ta upp SARS-CoV-2 i en tråd om covid-19?
Jag var skeptisk tills jag kunde läsa om det från andra källor.@skogaliten @Wingates @Acto @Tualma @Rialavargen @tanten @escodobe @Jeps @Sel
Nu förstår förstår jag överhuvudtaget inte. Att minst en tiger på Bronx Zoo i NY har smittats av SARS-CoV-2 är klarlagt eftersom prover tagits på katten, testresultatet har sedan verifierats av National Veterinary Services Laboratories VSL (motsvarigheten till SVA, Statens veterinärmedicinska anstalt) innan USDA (motsv. Jordbruksverket) gick ut med ett pressmeddelande. Varför tror ni inte på detta?
Dessutom är det i linje med flera andra vetenskapliga rapporter om att katter smittats eller kan smittas av SARS-CoV-2, det har t.o.m. skrivits om detta i så ansedda tidskrifter som Nature som @Iamia länkade till ovan.
Och nu intensivvård...BoJo är nu inlagd på sjukhus. Hoppsansa!
Oj då! Aj då! Jag är definitivt inget fan av honom, men det vore ju ändå lite besvärligt om han skulle trilla av pinn. Och framförallt tragiskt för hans nära och kära.Och nu intensivvård...
Skrämmande ... hoppas verkligen att det går bra.Och nu intensivvård...
Rent allmännt till alla övernojjiga i tråden ovan. Folk hostar ibland. Även om folk är friska.Har ni inget bättre för er än att förfasa er över att en del hostar, står för nära, råkar snörvla näsan eller vad det nu är?
Oj då! Aj då! Jag är definitivt inget fan av honom, men det vore ju ändå lite besvärligt om han skulle trilla av pinn. Och framförallt tragiskt för hans nära och kära.
Ja, jag tror det. Det vore verkligen oerhört tragiskt på många sätt om det skulle sluta illa för honom.Håller med. Hans flickvän är väl dessutom gravid? Jag önskar inget barn att födas faderlös.
Jo, precis. Oavsett vad jag tycker om någon, så är det ju ändå sorgligt. Och det lär ju inte vara optimalt i det här läget att det riskerar att uppstå frågetecken kring vem som ska leda landet.Oj då! Aj då! Jag är definitivt inget fan av honom, men det vore ju ändå lite besvärligt om han skulle trilla av pinn. Och framförallt tragiskt för hans nära och kära.
Det är väl ganska klargjort att det blir Dominic Raab.Jo, precis. Oavsett vad jag tycker om någon, så är det ju ändå sorgligt. Och det lär ju inte vara optimalt i det här läget att det riskerar att uppstå frågetecken kring vem som ska leda landet.
Jo, visserligen, men det lär ju kunna bli diskussioner ändå.Det är väl ganska klargjort att det blir Dominic Raab.
Ja... Igen...Och det lär ju inte vara optimalt i det här läget att det riskerar att uppstå frågetecken kring vem som ska leda landet.