Coop privatlån

Zpunk

Trådstartare
Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(

Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(

Bra att kunna återbetala när en vill, lägre ränta för medlemmar. Annars är de väl som många andra, seriösa långivare.

Jag har Coop privatlån och har inget negativt att säga. Lånade dock inte jättestor summa.

Det som är viktigt när det gäller att jämföra olika lån hur förmånliga de är är ju att räkna på den effektiva räntan när man jämför. Och inte bara kolla på den nominella räntan. Om det finns många dolda avgifter kan ju den effektiva räntan bli rätt hög.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 279
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 651
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka