Coachning inför jobbsökning

Ja, mötet kommer ske digitalt. Jag har satt mobilens larm på 7 så att jag ska hinna vakna till och äta frukost.

Äger ingen kavaj. Tror inte det förväntas av en eventuellt blivande maskinförare. Så jag tar det jag brukar ha på mig, d.v.s. en kabelstickad tröja.
Håller en tumme att intervjun går bra!
Kabelstickat blir 🤩 perfekt.
Stort lycka till
 
Ja, mötet kommer ske digitalt. Jag har satt mobilens larm på 7 så att jag ska hinna vakna till och äta frukost.

Äger ingen kavaj. Tror inte det förväntas av en eventuellt blivande maskinförare. Så jag tar det jag brukar ha på mig, d.v.s. en kabelstickad tröja.
Lycka till, håller tummarna för dig!
 
Phu, intervjun är över. Tror det gick bra. Men de ska intervjua massor av andra också och det kommer att dröja innan jag får svar. Sista ansökningsdagen är 31 januari så innan dess lär jag inte få svar. Tror inte jag får jobbet för det var så länge sen jag körde traktor.

Nåväl, jag ska se till att få in fler ansökningar tills vidare.
 
Senast ändrad:
Phu, intervjun är över. Tror det gick bra. Men de ska intervjua massor av andra också och det kommer att dröja innan jag får svar. Sista ansökningsdagen är 31 januari så innan dess lär jag inte få svar.

Nåväl, jag ska se till att få in fler ansökningar tills vidare.
heja dig!
 
Phu, intervjun är över. Tror det gick bra. Men de ska intervjua massor av andra också och det kommer att dröja innan jag får svar. Sista ansökningsdagen är 31 januari så innan dess lär jag inte få svar.

Nåväl, jag ska se till att få in fler ansökningar tills vidare.
Men å va bra att du fick komma på intervju redan nu, bådar ju gott!
 
Phu, intervjun är över. Tror det gick bra. Men de ska intervjua massor av andra också och det kommer att dröja innan jag får svar. Sista ansökningsdagen är 31 januari så innan dess lär jag inte få svar. Tror inte jag får jobbet för det var så länge sen jag körde traktor.

Nåväl, jag ska se till att få in fler ansökningar tills vidare.

Skönt att det kändes ok, håller tummarna att du får det :)
Oavsett om du får det eller inte, så tycker iallafall jag ofta att det är skönt att ha fått gjort en intervju - så är man lite mer varm i kläderna till nästa gång.
 
Senast ändrad:
Phu, intervjun är över. Tror det gick bra. Men de ska intervjua massor av andra också och det kommer att dröja innan jag får svar. Sista ansökningsdagen är 31 januari så innan dess lär jag inte få svar. Tror inte jag får jobbet för det var så länge sen jag körde traktor.

Nåväl, jag ska se till att få in fler ansökningar tills vidare.
Heja! Om inte annat har du ju tränat på/fräschat upp hur det är att vara på intervju :)
 
Känner du någon med traktor som du kan få komma och ta en sväng hos?
Kanske. Men tror inte det spelar någon roll nu ändå. Och jag känner mig inte osäker på att köra traktor. Det är som att köra bil, fast långsammare. Sen är sikten annorlunda.
 
Kanske. Men tror inte det spelar någon roll nu ändå. Och jag känner mig inte osäker på att köra traktor. Det är som att köra bil, fast långsammare. Sen är sikten annorlunda.
Tänkte bara att du kunde meddelat rekryteraren att du åkt iväg och kört lite för att uppdatera kunskaperna. Visar på att du är engagerad inför jobbet :)
 
Har skrivit så här: Då jag har ett förflutet som administratör kan jag också ta mig an uppgifter som sociala media/webb.

Perfekt!
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Rosett
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 362
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 815
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 689
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp