Wille
Trådstartare
Jag tror ju inte att jag går vidare till intervju efter det här. Så jag får nog ingen chans att motivera mig. Men jag är i alla fall tillräckligt bra för att min fd. chef bett mig om hjälp med saker de inte kunnat lösa själva efter att jag slutat där och nu vill anlita mig på timme. En riktigt bra lön får jag också, så de tycker väl att jag är värd den summan.Då får du fundera ut ett svar varför du ska ha jobbet trots att du var en bit under medel på logikdelen.
Jag har varit under medel på en del i ett sådant test. Det var den delen som de flesta skulle säga är den viktigaste delen för mitt jobb. Jag förklarade att jag har alltid haft svårt för testformatet, men jag har erfarenhet av jobbet och vet med mig att jag har tillräckligt av den här egenskapen för att göra mitt jobb och jag fick jobbet.
Har du någonsin känt att du inte har varit tillräckligt logiskt för att göra ditt jobb? Testet säger inte vem du är. Om du vet med dig att du är en logisk person så är du troligen det trots att testet gick kasst.