Miiip

Trådstartare
Någon som vet vilka avkommor hopphingsten Clinton har? Och om det finns några bilder att se på dessa? (Gärna på Clinton också :love:)

Har inga bilder på avkommor tyvärr, men om du tänkt använda honom i avel, så tänkte jag bara berätta att en kompis till mig var och jobbade som hästskötare i stallet där Clinton står i 6 månader förra året, och hon blev SÅ kär i honom, så han verkar bra och så också, inte bara vacker alltså! ;)

Är det någon som vet om man kan betäcka med Clinton på semin?

Har "han" någon hemsida man kan titta på. Parco är ju godkänd för svenska halvblod så det kanske Clinton också är?
Han är ju om möjligt ännu läckrare än Parco. :o

Du skulle ju kunna vänta och se om Clintino går igenom och om han faller dig på läppen betäcka med honom. :)

Har tyvärr inget sto att betäcka...hade jag det hade det inte varit någon tvekan om vilken hingst det hade blivit :love: Han lär ju vara den underbarste varelsen som finns. Så jäkla läcker!

Håller fullständigt med om att han är jätteläcker! Kul om han får en godkänd avkomma i sverige! Vad jag vet så finns det inte någon godkänd hingst i sverige med det blodet.. Eller? :confused:

Va jag?

Har mer eller mindre inte funderat på honom än...eller jhar jag så dåligt minne att jag inte kommer ihåg det? :o

Han har alltså inte blivit "bedömd" än antar jag av ditt svar?

Jaha nu kopplar jag...vem?

Det kanske du skrev. Alldeles för trött just nu. :crazy:

Finns det någon hemsida/bilder eller annat man kan "snoka" på?

Vet du något om Clinton själv? Om man kan få tag i semin från han och om han är godkänd för svenska halvblod eller om det finns någon hemsida som nämner detta?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: athena
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka