mylisen

Trådstartare
hej här kommer en bild på vår nya valp vi ska hämta i juli :love:
det är en tik.....men jag vete17 vad hon ska heta :confused:
är helt tom i huvet......
har ni några förslag.
ev blir hon till utställning om allt går som det ska så det ska passa in där med.
åååhhh hjälp :D
det är hon till höger.

Sv: chihuahua

Oj, oj vilka sockertoppar. Grattis! Varför inte kalla henne Candy. Ett passande namn på nåt så sött.

Stella, Nova, Leia, Saga.
Jag ska också få en sån liten sak.:love: Fast nästa sommar blir det. Men hon ska iaf heta nån av de namnen. Jag tycker de är jättesöta.

Vad heter hon i stamtavlan? Där kan man ju få idéer till kortare, mer lättanvädliga namn :idea:!

Vilken sötnos :)
Grattis! Jag har tyvärr inget namnförslag.

de kallar henne scilla.
tycker det ligger svårt i munnen på mig och då skulle det bli "silla" men det kallas ju min dotters bästa kompis så det blir ju inte så bra :rofl:
vad hon har för fint namn i stamtavlan vet jag inte än.... blev bestämt igår att vi skulle ha henne så jag frågade inte det.

saga kanske.... det är ju som en sagodröm att jag äntligen hittat rätt vovve och lyckats få ihop pengar till henne.

Senast ändrad:

Min nästa tik ska heta Pussel. Jag gillar att ge mina djur namn efter böcker jag tycker om och Pussel är en dumsnäll åsna i sista boken om Narnia.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 365
Senast: Acto
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: Emmi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka