Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mest nyfiken är jag på hurvida hans veka kotor kommer att nedärvas eftersom det var anledningen till att han inte blev godkänd.
Än håller han ju och är frisk iallafall
Nej, 2003 var hans andra säsong. Jag har sett bild på föl e. Chicago Z i någon tidning någonstans, minns bara inte vilken... Det var ju Bruksprovet 2002 som han var så uppmärksammad.
Jag förstår inte hur man kan betäcka med en icke godkänd hingst, hur fantastisk han än är.. Det finns ju en anledning till att han inte är godkänd... och man vill ju inte avla på dåliga egenskaper. Dessutom får inte fölet gröna papper. Bara min åsikt
Personligen tror jag att de kommer att försöka få igenom honom på prestation...
Men det kan ju ta ett par år.....
Med sista årets "schism" om brorsan, så lär väl det vara enda möjligheten.
Om man nu får vara lite elak.
Det gäller att man vet vad man heter, när man skall ha igenom en hingst!
Eller andra??
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.