Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till lunch äter jag 1. Och en pommesHur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Men lägger du inte på dig dåTill lunch äter jag 1. Och en pommes
Till Middag blir det 2 stycken och pommes.
Jag såg att en VEGANSK burgare vann förstapriset som världens godaste hamburgare! Den kommer från en hamburgerrestaurang i New York! Superiority Burgers! Hehe! http://metro.co.uk/2015/11/11/the-b...n-announced-and-it-has-no-meat-in-it-5493619/
Precis. Tar man 4 för 40kr så får man ju mer än om man köper en stor burgare om är betydligt dyrare.2 brukar det bli.
Den enda hamburgaren som är ok på donken. De andra är inte värt priset/smaken.
Brukar nog bli 3-4 st haha. Iallafall nu när jag är gravid, men dom äts mkt sällan.Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Grejen är att man ska äta dom upp och ner enligt en expertkock. Då blir dom godare eftersom saltgurkan då kommer direkt på tungan och då genererar sältan en speciell smakupplevelseCheese, min hatkärlek. De är ju egentligen inte ens goda men ibland får jag världens craving.
Då äter jag tre stycken, mår illa och lovar mig själv att aldrig göra om det![]()
Men räcker det då för dräktighetstilläggetBrukar nog bli 3-4 st haha. Iallafall nu när jag är gravid, men dom äts mkt sällan.
Till lunch äter jag 1. Och en pommes
Till Middag blir det 2 stycken och pommes.
Men lägger du inte på dig då![]()