Cheeseburgare

Gammeln

Trådstartare
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p

Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
Till lunch äter jag 1. Och en pommes
Till Middag blir det 2 stycken och pommes.

Cheese, min hatkärlek. De är ju egentligen inte ens goda men ibland får jag världens craving.
Då äter jag tre stycken, mår illa och lovar mig själv att aldrig göra om det :yuck::angel::D

0
Jag tycker cheesburgare är chiiitäckliga.
Däremot så donkens nya med bacon och chees är chiiitgoda bara man ser till att få en köttbit istället för två

Brukar nog bli 3-4 st haha. Iallafall nu när jag är gravid, men dom äts mkt sällan.

Cheese, min hatkärlek. De är ju egentligen inte ens goda men ibland får jag världens craving.
Då äter jag tre stycken, mår illa och lovar mig själv att aldrig göra om det :yuck::angel::D
Grejen är att man ska äta dom upp och ner enligt en expertkock. Då blir dom godare eftersom saltgurkan då kommer direkt på tungan och då genererar sältan en speciell smakupplevelse :up:. Äts den som vanligt hamnar saltgurkan i gommen och där stter inga smaklökar :meh:

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 636
Senast: Derivata
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
484
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 351
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX