En.Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Och petar bort saltgurkan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En.Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Grejen är att man ska äta dom upp och ner enligt en expertkock. Då blir dom godare eftersom saltgurkan då kommer direkt på tungan och då genererar sältan en speciell smakupplevelse. Äts den som vanligt hamnar saltgurkan i gommen och där stter inga smaklökar
![]()
Det brukar väl bli 1 när jag väl käkar på donken, brukar bli så himla konstig i magen efteråt så det känns lite ovärt...
Apropå burgare så snubblade jag över den här, varför tror ni att det blir så`?
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Men du måste prova att öta det upp o ner. Jag lovar den blir godare och du kommer alltid att vilja ha saktgurkan sen![]()
Saltgurkan är ju det första som plockas bort!!! Alt om man har tid så beställer man utan från första början
![]()
Ingen. Med 5 mil till närmsta McDonalds så blir det nåt godare de gånger jag går dit.Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Nu äter jag inte gluten längre, så noll, men när jag gjorde det åt jag 1-2 st.Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr![]()
Men nog är det väl ändå lite häftigt - och intressant! - att de som testade burgarna inte hade en aning om att denna var vegansk. De bara valde ut den - som den GODASTE!