Cheeseburgare

Grejen är att man ska äta dom upp och ner enligt en expertkock. Då blir dom godare eftersom saltgurkan då kommer direkt på tungan och då genererar sältan en speciell smakupplevelse :up:. Äts den som vanligt hamnar saltgurkan i gommen och där stter inga smaklökar :meh:
:eek: :wtf:Saltgurkan är ju det första som plockas bort!!! Alt om man har tid så beställer man utan från första början :d

Det brukar väl bli 1 när jag väl käkar på donken, brukar bli så himla konstig i magen efteråt så det känns lite ovärt...

Apropå burgare så snubblade jag över den här, varför tror ni att det blir så`?

Ni som inte äter saltgurkan, testa att beställa cheeseburgare med bara ost och lök (och köttet förstås). det är riktigt gott och så är de alltid nygjorda!

3 kan jag smälla i mig om jag är väldigt hungrig!

Till lunch äter jag nog bara en, men kanske inte blir helt mätt. Nu är jag inte så förtjust i osten i McD:en och väljer hellre pomfriten till än en till hamburgare.

Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p

Ost. Det heter ost på svenska. Djälva invandrare som inte låter oss tala svenska längre.

Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
Ingen. Med 5 mil till närmsta McDonalds så blir det nåt godare de gånger jag går dit.

På den tiden jag åt sånt (tills några månader tillbaka) var 2 max och då mätt så jag knappt kunde röra mig.

Nu äter jag inte gluten längre, så noll, men när jag gjorde det åt jag 1-2 st.

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 636
Senast: Derivata
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
484
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 351
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V