jag menar såklart inte rolig på det viset du påtalar, utan ironin i det hela. Att det bara tuggas o tuggas, ekorren kommer aldrig ut ur hjulet liksom, det är det jag finner komiskt. Inte överhuvudtaget att folk förlorar husdjur osv pga vargar eller dess anhängare.
Ang hatare och andra människor som skapar rebelliska handlingar har nog generellt svårt med vissa saker i sitt liv. Det är fega människor som är i ett större behov av gemenskap än gemene man. Jag tror inte man kan kategorisera en varghatare i jägarfacket eller inte jägarfacket. Utan snarare i facket "svaga flockdjur utan ryggrad", bortsett från ledarna i organisationen. Precis som i all annan brottslighet, ingen fattar vad som händer innan det faktiskt har hänt. Sen kan en sån människa vara en jägare, eller är den nån som vill hjälpa sin kompis (vad nu hjälpa betyder???) eller nån som har för mkt fritid, eller nån som inte är tillfreds med sitt inre. I många fall tror jag att en s.k varghatare inte kan stå upp för sin egna åsikt när henoms flockmedlemmar inte finns samlade runt personen.