Center Field

Natasja

Trådstartare
Är det någon som träffat på föl/ettåringar efter Center Field?
Hur ser de ut exteriört och hur verkar psyket på dem?
På bilderna som användes i reklamen för honom i fjol tyckte jag att fölungarna såg krokhasiga ut, stämmer det?

Sv: Center Field

Vi har ett 1årssto efter honom och ja denna e krokhasig men det är hennes mamma också

Hon e jättesnäll att pyssla med snäll att värka,har även lagt sele på henne inte en reaktion.Hon e lite liten ännu men hon kommer att växa sig stor o stark:D en gör go tjej alltså

Är det någon som vet hur Center Fieldarna artar sig i träningen, om det nu är några som tränas? I höstas såg jag flera annonser där avkommor till honom såldes väldigt billigt, klart under det utannonserade levande fölavgiftspriset i alla fall.

Hej vi har ett sto e Center Field som är 2 år nu
Hon är helt ritad efter boken även hingstägaren har varit och tittat på henne och höll med. Är i träning och körs med goda referenser lite lat i träning men kan definitivt flytta på sig med potencial. Lite vass i tempramentet men har möjlighet till att bli något. Mycket snygg häst korrekt i ben och allt

Någon som vet varför han har så få levande föl?
2005-150st betäckta 73 levande/reg
2006-110st betäckta 48 levande/reg
Varför är hans avkommor iskalla på marknaden någon som har nått vettigt svar/synpunkt... eller har ja fått allt om bakfoten..

vadå iskalla?

Jag blev besviken när jag såg cf på hingsvisningen i halmstad. Vet inte om han var nån skönhet precis....

Med iskalla menas att man inte får något betalt på auktionerna för hans avkommor. Så har det varit hittills i alla fall.

vet en, väldigt snygg häst med bra steg och trevligt humör, dock ngt krokhasig. 2 år. :D

Har för mig att cf såg ut att vara bränd på sina haser. Kan detta stämma?
Går inte att se på mina bilder.
19655157.jpg

19655159.jpg

Var på håleryd och hämtade ett sto som jag köpt och fick där hälsa på centerfield, kan inte påstå att han var snygg direkt, samt verkade väldigt stressad....

jag reagerade väldigt mycket på hans kotor bak. Dom var så slitna, såg ut att ha trampat genom reält. Tjock o ful i benen, men de e de ju många som är.
De måste ha varit han som hade de där prickarna på haserna efter bränning!

Ja lite stressad verkade han vara även där i halmstad.

Liknande trådar

Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 269
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 220
Senast: Palermo
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 648
Senast: Raderad medlem 149524
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat