• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Goldpilz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 260
G

Goldpilz

Jag undrar lite om vad ni tycker om CC Chagal? Jag tycker att han är en jättefin arabhingst som verkar till att ha hög ridbarhet och bra temperament.

Finns det ingen här som har avkommor efter honom?
Vore jättekul och se!
:banana:

Sv: CC Chagal

ja har en avkomma efter CC Chagal född 04.. helt underbar!

CC Chagal´s ägare finns här på buke, ONWARD

Sv: CC Chagal

jag bodde granne med chagals uppfödare och min kompis köpte honom som föl. chagals mor var väldigt trevlig, lugn och harmonisk. och vacker! hon var liten och smäcker, så massan måste komma från chock (osäker på stavningen). chagal själv var också lugn och stabil som föl och unghäst.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 745
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 669
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 039
Senast: Kajsalisa
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 375
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka