athena

Trådstartare
Någon som har nåt att säga om honom? Jag har ett sto e Casquetto (Casall) vars mormor är mor till bl a Clarimo (e Clearway). Tänkte att blodet borde passa på henne.

Det är väl bara att prova. Hans avelsindex är väl inte direkt lysande (förutom hoppindexet som är ok, 122/128), men lämnar stoet god ridbarhet är det väl värt att testa. Stammen är ju fin och han gjorde ju ett utmärkt hopp-prov (10 och 9, men låg ridbarhet)... Tävlade inte Rolf-Göran den här? Jag har ett Clarimo-sto här (ue Contender), hennes två avkommor har väldigt bra gång (den äldsta tävlar svår dressyr e. Larimar), den yngsta är född i fjol e Earl (Escudo). Jag har fått tips att använda Quintero la Silla på henne i år, vi får väl se.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 563
Senast: ildiko
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Shaggy
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 737
Senast: LadySara
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat