PathOfClovers
Trådstartare
Jaa så var det dags igen, vill verkligen inte köpa nya ridstövlar men mina börjar gå sönder överallt så jag måste inse att det är dags...Nu har jag ett par Levad Diplomat från Stenbergs Läder som jag älskar över allt annat. De köpte jag sommaren 2000. Redan för två år sedan fick jag för mig att köpa ett par nya, köpte likadana som jag har nu. Men det gick verkligen inte att rida in dem! Jag försökte i ett helt år men det gick inte! Hade inget minne av att det var så plågsamt eftersom när jag red in de första hade jag ingenting att jämföra med. Det slutade med att jag sålde dem nya...Men nu måste jag verkligen köpa nya för de gamla håller inte länge tilll. På Stenbergs mäter de ut ens ben så man får stövlar som passar pefekt, vilket är jättebra för mig då jag har lite speciella ben, och att jag har höga vrister. Men, eftersom det här paret antagligen blir mitt sista par på väldigt länge vill jag verkligen ha ett par bra stövlar. Levad-stövlarna är jättesköna men inte så jättesnygga. Har nu tittat lite på Cavallos stövlar och tycker att modellen Talent verkar vara både prisvärd och snygg. Så nu till frågan, ni som har denna stövel, är den svår att rida in? Är ni nöjda med den?
Tack!
Tack!