Castor - Napoleon - Utrillo ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare annalisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 766
A

annalisa

Ja, vad säger denna stammen om hur hästen skulle vara i skallen? Ska titta på just en sån här valack, och bra att veta. Vet att den är ganska het o lite känslig för stress, är vävare i vissa situationer :crazy: (hoppas på att jag får bort det, men troligen inte...) Vad tror ni?

Sv: Castor - Napoleon - Utrillo ?

Ja min erfarenhet av Napolen är ju att de har ett ganska vasst psyke!
Har ett Sto efter Napoleon - Crevad :eek:
Hon e en stor bitch med träskalle!! bara dundrar på inte mycket respekt! HJälper ju inte att hon är 168 hög å väker ÖVER 700 Kg!!(lite e dock att hon e ouppfostrad men har bara haft henne 1 år... hon e dräktig) Men hon e gudasnäll att hålla på me!! småbarn kan göra vad som helst när hon står uppbunden!!
Sen finns de ju många supertrevliga oxå! de e ju lite vad man gör dem till!!:angel:
Testa å se!! Ge hästen en chans! den kanske e en klippa trots allt!!:idea:

//Lottiz

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 329
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 203
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 938
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka