Caressini L

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Karoliten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 289

Karoliten

Trådstartare
Vet någon här var man kan finna honom för spermaimport? På den svenska hemsidan Fremes står det att han är såld till P.Schockemohle men han finns inte med på deras hingstkollektion! Funderar på och sätta honom på ett fullblodssto. Någon som vet eller har en avkomma som är efter Caressini L undan fullblod?

Sv: Caressini L

Jag undrar också detta! Har också letat, men har fått samma svar som du.

och går man in på bluben står fremes som ägare fortfarande. Har du tagit kontakt med fremes något?

Man kan ju hoppas att schockemohle låter honom komma till Sverige denna säsongen eftersom han redan är godkänd här i Sverige.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
17 033
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 879
Senast: ildiko
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka