Caressini L

Karoliten

Trådstartare
Vet någon här var man kan finna honom för spermaimport? På den svenska hemsidan Fremes står det att han är såld till P.Schockemohle men han finns inte med på deras hingstkollektion! Funderar på och sätta honom på ett fullblodssto. Någon som vet eller har en avkomma som är efter Caressini L undan fullblod?

Sv: Caressini L

Jag undrar också detta! Har också letat, men har fått samma svar som du.

och går man in på bluben står fremes som ägare fortfarande. Har du tagit kontakt med fremes något?

Man kan ju hoppas att schockemohle låter honom komma till Sverige denna säsongen eftersom han redan är godkänd här i Sverige.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 524
Senast: Migo
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Derivata
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?