Caressini L

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Helena T
  • Startdatum Startdatum
H

Helena T

Ja, vad vet ni om honom, mer än att han tävlas i Tyskland, är stooor :crazy: ?
Temperament, avkommor etc? Kommer han finnas tillgänglig i Sve nästa säsong?
/H

Sv: Caressini L

Ja, vad vet ni om honom, mer än att han tävlas i Tyskland, är stooor :crazy: ?
Temperament, avkommor etc? Kommer han finnas tillgänglig i Sve nästa säsong?
/H

Har två avkommor efter Caressini L och båda har varit mycket trevliga och de har en bra galopp. Har blivit ädla trots att han har ganska mycket massa. Stofölet jag fick i år visades som föl med nia på galoppen och fick 48p är jätte nöjd med henne. Hon kommer att bli stor men stoet har bara lämnat stora avkommor.

Har träffat hingsten ett flertal gånger då han stod på seminstationen där jag brukar betäcka. Han var trevlig och gillar att visa upp sig och han hade en trevlig uppsyn.

Jag kan rekomendera dig att ringa till ägarna till hingsten då de är mycket trevliga och hjälpsamma de kommer nog att besvara dina frågor med glädje.

Ok, tack! Ja jag tänkte nog ringa dem och höra lite inför säsongen men det är alltid kul att höra vad andra säger om sina småttingar :)
Står han på samma station i vår blir det nog ett besök :laugh:

Jag har en två åring efter Caressini. Köpte henne för 2 månader sedan, då hade hon bara gått på lösdrift och var i princip ohanterad. Nu är hon den mysigaste, lugnaste 2 åringen i stallet. Hon har super skalle! Väldigt arbetsvillig och ambitiös, fantastiskt okomplicerad! Men hon blir också stooooor, hon är ca 166 nu....

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 624
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 296
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka