captain fire

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
L

Laahra

vilken kille!vad vet ni om honom.varit på hans hemsida, men undrar om nån av er kunniga avelsfolk har sett avkommer?:banana:

Sv: captain fire

Hans första år i aveln stod han i Ukraina. Hans första årgång i Tyskland föddes 2008.

Sv: captain fire

jag har pratat med importören ang en annan hingst och hon nämnde honom då men han har inga gamla avkommor i sverige, tror hon sa att älsta avkomman i sverige är 3 eller 2 i år. men du kan gå in på Blup och titta då borde du se hur mycket han har betäckt i sverige...

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 534
Senast: ildiko
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 526
Avel Flera av er är kunniga inom på avel på en särskilt nördig nivå, så jag tror jag kan få svar! Varför har vissa ston parentes med...
Svar
11
· Visningar
919
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 742
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka