Capo Cassione

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Midi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 150
M

Midi

Är det ngn som har en avkomma efter honom? Han är ju -02a så han är ganska ung ännu. Hur är avkommorna? Har han några äldre (åringar, 2 åringar?) eller bara föl ännu?

Mest nyfiken på hur avkommorna hoppar och deras lättlärdhet och mod :D

Hans stam är ju riktigt fin tycker jag, men man vet ju inte ändå hur avkommorna blir...

Sv: Capo Cassione

Iom att han inte är godkänd i Sverige så har han nog inga/särskilt många avkommor i Sverige.

Jag har hans hingsthållares DVD där CC är med, men jag minns inte om det var några föl/unghästar med på avsnittet om han... :angel:

CAPO CASSIONE *2002
Schimmel, Holst., Stockmaß 172 cm
Zugelassen für: Oldenburg, Mecklenburg-Vorpommern, Rhld., Westf., süddr. ZV anerkennungsfähig
Frisch- und TG-Sperma
Service-Gebühr: 200,- Euro inkl. 7% MWSt. Versandkosten verstehen sich zuzüglich
Besamungstaxe bei Trächtigkeit: 500,- Euro inkl. 7% MWSt.

e: Cassini I Capitol I Capitano
Folia
Wisma Caletto II
Prisma

u: Jacara Lavall II Landgraf I
Madam

Bacau I Raimondo
Uta V

va dum stammen blev..nåja, det va ett försök iaf :angel:

Han har gått LA som 4åring med mycket goda resultat. Det är det enda jag vet. men det verkar som om hans första kull är föl i år...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 985
Senast: mars
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 336
Senast: Roheryn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka