Canon PowerShot A710IS

pumah

Trådstartare
Finns det någon vänlig själ som på ett enkelt sätt kan förklara hur man tar bilder på djur i rörelse med denna kamera? Vill också veta om man kan ta flera snabba bilder i rad och i så fall hur? Jag förstår mig tyvärr inte på bruksanvisningen:o Tacksam för svar!

Sv: Canon PowerShot A710IS

Tack för länken - där står dock bara att man kan göra det jag frågar efter, inte hur...
Jag googlade faktiskt innan jag frågade här, men hittade inget;)

Sv: Canon PowerShot A710IS

Ang serietagninga av bilder, så brukar det bara vara att hålla ner knappen men då i P M Av, Tv lägen

Har för mig att det inte gäller porträtt-, landskapsläge

Testa dig fram, leka är bästa metoden att lära sig

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 868
Senast: lilstar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
20
· Visningar
2 205
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 511
Senast: Murphy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen