Canon Ixus 400

H

Hekate

Ris och ros vill jag ha om denna lilla kamera :) Funderar på att göra ett litet inköp så vill veta om den är bra och vill ävn ha ris såklart :) Om det finns vill säga :smirk:

Har en Ixus 300,helt suveränt bra. 400 är bättre med högre känslighet och mera pixel, köp den.

kan inte komma på nåt ris, men ett stort fång ros! jag gillade inte digitalkameror förut, min man är fotograf och via honom har jag provat många, men canon ixus 400 är en rolig liten kamera med stort register. Jag gillar den. :d Bilderna blir proffsbra även i stora förstoringar (A4). Det är lätt att lära sig hantera den, knapparna är tydliga trots att den är så liten och behändig
Ett helt klart BRA köp!!
hälsningar P

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 527
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 182
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka