Cairnterrier?

P

Ponnytokig

Någon annan här som har en cairnterrier och vill berätta lite om denna? :love:

Sv: Cairnterrier?

JAg har en tik på 7 år som tyvärr är lite mesig för rasen men världens underbaraste och sötaste lilla pyssling ! :love:

Kommer från Skean-Dhus kennel och har själv haft två kullar med sammanlagt 12 valpar.

Perfekt strlk att ha med sig överallt :)

Sv: Cairnterrier?

Har ingen nu, men har haft (och fött upp).
Smidiga, behändiga hundar med mkt "go" i sig, en stor hund i liten förpackning. Tävlade lite agility med min, bara på klubbnivå. Däremot tävlade 2 av hennes döttrar i agility-SM, både individuellt och i lag.

Min Agda var en supersnäll tjej med ett hjärta av guld, men låg hon i mattes knä och någon annan kom i närheten var hon en kobra... :devil: Avlivades -98, 12½ år gammal

Liknande trådar

Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: Ginne
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 598
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 034
Senast: MML
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Räkna ut kaloriintag?
  • Uppdateringstråd 31