Cagliostro

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tingeling85
  • Startdatum Startdatum
T

Tingeling85

Någon som har en avkomma efter Cagliostro eller sett någon avkomma? Hur är dem? Funderar på att betäcka med Cagliostro i år och skulle vara tacksam för minsta lilla info om honom eller hans avkommor!

MVH Tingeling :banana:

Har sett en ett sto 3eller 4 år vet ej säkert ,en jätte snygg högrest häst med mkt bra halsan sättning. Verkade vara mycket bra i skallen. brun med bläs och strumpor. Enda haken var att den va 178cm i mankhöjd. :crazy:

Jag stötte på en 3-åring som bara var 156 cm! Såg ut som en liten räka! :o Inget vidare fin, men det kan ju alltid finnas avstickare...
Vet ej vad det var för mamma.

Min kompis har en som är fyra i år. Ca 163, snygg modell, bra huvud, hoppar mycket bra. Fullblodsmamma.

Tack för svaren! Min tränare hade bara gott att säga om Cagliostros avkommor (de han träffat alltså), han tyckte de hoppade bra och var bra i huvudet.

Stoet är dräktig med Quite Easy nu, så först måste hon föla och se att det går bra!

Var lite nyfiken på Bollinger, men han bröt ju hoppningen på bruksprovet så nu lutar det nog åt Cagliostro.

MVH Tingeling :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 930
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 710
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar