Cacao af Tollstad

H

Hoppsan

Vad har hänt??? Vet någon vad som har hänt Cacao....? Hon har visst lämnat oss för att galoppera på de evigt gröna ängarna...

Sv: Cacao af Tollstad

Var hon inte anmäld till Udden? Det kan väl inte ha hänt något under terrängen där? Men detta kanske hände innan.

Cacao var inte så gammal.. runt tio år kanske. Katrin har haft lite otur kan man säga. Först Beatrice sen Cacao...

Blandade ihop hästarna... :angel: Tråkigt iaf :(

Vad tråkigt!
Jag tror ju fortfarande att hon är två eftersom det nog var då jag såg henne sist, att hon är/var tolv redan...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Med Katrin Norling i sadeln tog Zixten af Tollstad på fredagen hem segern bland 5-åringarna i Breeders Trophy i fälttävlan.
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 843
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 988
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar