Cabejo täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Natali
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 6 738
Sv: Cabejo täcken

Det är ett sånt som jag ska köpa men jag hade problemet att de var billiga i Mantorp men då tillkom frakten och då blev det nästan samma pris som på Jägersro!

Men jag ska ha ett sen!

Jag har också hört att Cabejo har lagt ned, men vet inte om det är sant. Är det sant så måste jag sätta igång med att hitta beg. Cabejo täcken istället.

Tiggertjejen skrev:
Det är ett sånt som jag ska köpa men jag hade problemet att de var billiga i Mantorp men då tillkom frakten och då blev det nästan samma pris som på Jägersro!

Men jag ska ha ett sen!

Oj så dem är dyra med sin frakt då - ajdå. Då kan jag bara glömma att fråga dem om dom kan skicka till Norge :crazy:

Det värsta är att dem håller den i grimskaftet också :D

om du söäker begnagnat så tror jag nån säljer det på tradera nu :) har iaft varit uppe säkert 10 täcken.

I grimskaft utanför en hage??!! Vem 17 ställer en plasthäst ute i en hage och håller den i grimskaft och fotar?? På en mulen dag dessutom... :smirk:
Jaja, det är bra täcken hur som helst. Vi hade nästan bara Cabejo när jag var yngre. (Jobbade i travstall då)

Då får jag väl kolla in på Tradera - tack för tipset :)

Zenith skrev:
I grimskaft utanför en hage??!! Vem 17 ställer en plasthäst ute i en hage och håller den i grimskaft och fotar?? På en mulen dag dessutom... :smirk:
Jaja, det är bra täcken hur som helst. Vi hade nästan bara Cabejo när jag var yngre. (Jobbade i travstall då)

:rofl: :rofl: :rofl:
Ja *skrattar som f :devil: n*

Dom kanske hoppas på att folk ska tro att det är en äkta häst om dom ställer upp den i hagen och håller den i grimskaftet :rofl:

Jag måste iallafall få tag i flera av Cabejo täckena

Går det nån bra eller? Annars är det väl bara att stövla in i närmsta travaffär. De borde ha. Men hur akut är det? Det är ju sommar.

Angående plasthästen. Tänk dig att någon har BURIT ut den till hagen och satt på grejerna och stått och hållt i den. Vad tror du förbipasserande hade tänkt när de ser folk bära på en häst ut till en hage?? :crazy:
Zenith fattar fortfarande inte...

Inte så akut - vill bara ha tag på några stycken i god tid.

Jag tänkte inskaffa mig en plasthäst och sätta den på sommarbetet med mina andra hästar - tänk vad folk hade sagt då när dom ser en plasthäst på ett sommarbete :rofl:

Natali skrev:
Inte så akut - vill bara ha tag på några stycken i god tid.

Jag tänkte inskaffa mig en plasthäst och sätta den på sommarbetet med mina andra hästar - tänk vad folk hade sagt då när dom ser en plasthäst på ett sommarbete :rofl:
Hehe, det fick mig att tänka på en sak. Vissa människor borde faktiskt ha plasthästar istället för sina levande som de missköter så in i ***! :devil:
Vill du ha tips om nåt annat, så är faktiskt Cabejos paddar (bandageunderlägg) också en favorit hos mig. Tunna, men jag har aldrig vart med om skador eller lindor som bränner när jag använt dem. Blir bäst efter några tvättar enligt mig, men när man vant sig vid desa, så är det svårt att byta till andra. De är dock tunna, så inte så stötupptagande om man ska linda transportbandage eller så. Menmen, tips iaf! :)

Ja eller hur, och så är ju en plasthäst billigare i längden :idea:

Paddarna - vart hittar jag dem?

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 412
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 302
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka