Bytesrätt

Wysiwyg

Trådstartare
Jag har köpt en vara med bytesrätt och bytt in den till en mindre storlek. När jag kom hem upptäckte jag att den nya storleken var mindre än jag trott (MASSA IDIOTPOÄNG HÄR FÖR ATT JAG INTE PROVADE ORDENTLIGT) och vill alltså byta tillbaka till min första storlek. Tror buke att jag får göra det?

(Ja jag vet att det enklaste är att ringa butiken och fråga, tänkte bara höra om det är någon annan som varit lika klantig. :angel:)

Jag har köpt en vara med bytesrätt och bytt in den till en mindre storlek. När jag kom hem upptäckte jag att den nya storleken var mindre än jag trott (MASSA IDIOTPOÄNG HÄR FÖR ATT JAG INTE PROVADE ORDENTLIGT) och vill alltså byta tillbaka till min första storlek. Tror buke att jag får göra det?

(Ja jag vet att det enklaste är att ringa butiken och fråga, tänkte bara höra om det är någon annan som varit lika klantig. :angel:)
Man kan väl byta hur många gånger man vill sålänge man har kvitto?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 703
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 135
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 266
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar