Bygga om ladugård!!!

F

favoritponny

Har ni byggt om ladugård till stall?? Fick ni hjälp med ritning? Vart vänder man sej? Vi vill att det skall bli så billigt som möjligt. (självklart!!) :bump:

Någon som är duktig på att rita ihop något??
Det finns lite saker som hindrar att bygga upp i dag, men vi måste hitta så mkt bra lösningar som helst!!!

Sv: Bygga om ladugård!!!

Jag byggde om vår gamla ladugård till stall :bump:

Det blev kanonbra, visst finns det saker att önska men jag tycker jag fick ut maximalt av utrymmet i a f!!
Jag gjorde ritningarna själv, gjorde först en ritning av befintlig ladugård med inredning och sen satte jag mig ned och klurade och ritade.
Tog även med väggarna i genomskärning o s v. Dessa ritningar skickade jag sen till länstyrelsen och det blev godkänt :)

Det är ganska lätt att göra en ritning i skala 1:100, då är varje cm på ritningen en meter i verkligheten.

Om du gör en skiss på hur ladugården ser ut nu, gärna på milimeterpapper och skickar mig så kan jag se om jag inte kan klura ut några bra lösningar åt dig! Skriv ned dina önskemål, vad som absolut måste finnas etc. PM:a mig så får du min adress!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 016
Senast: Freazer
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar