Bygga hinder

Utgå från höjden du behöver, så blir det enklare. Jag har några låga hinderstöd som vi har gjort själva.
1694767790889.webp

Numera är de vitmålade.

Vad det gäller sockerbitar så använder jag främst köpta block, men jag vet att det finns många som använder Ikeas potta "Lilla".

Hittade en tråd från 2013 med OTROLIGT kreativa byggprojekt när det kommer till hindermaterial. Denna är lite färskare så jag öppnar upp den igen och hoppas på att det finns ännu fler kreativa människor som vill dela med sig av sina projekt. Vad köpte ni för material? Vad blev slutsumman?

Liknande trådar

Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
684
Senast: fio
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
720
Senast: Mia_R
·
Utrustning Jag har börjat kika på täckeshängare och ser att de flesta verkar vara av sk bygelmodell. Visserligen går ju många att dra ut och göra...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Favoritdrinkar
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur