Bygga en vagn !

LulePettersson

Trådstartare
Hallå där. Jag har som projekt i skolan att bygga en vagn som min häst ska dra. Men hur gör jag !? Jag kan inte svetsa eller någonting i den stilen. Jag funderar på att eventuellt köpa en flakvagn som jag sedan kan bygga lite på men en flakvagn är ju så dyr! Någon som har tips och idéer kanske? :D

Sv: Bygga en vagn !

Måste det vara en vagn eller går det bra med släde? En vedkälke kan man nog få tag på rätt billigt och du kanske kan bygga om den till något sådant här.

Bild hittad på g**gle.

Liknande trådar

Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 070
Senast: Tantan
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 101
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka