Bygga en vagn !

LulePettersson

Trådstartare
Hallå där. Jag har som projekt i skolan att bygga en vagn som min häst ska dra. Men hur gör jag !? Jag kan inte svetsa eller någonting i den stilen. Jag funderar på att eventuellt köpa en flakvagn som jag sedan kan bygga lite på men en flakvagn är ju så dyr! Någon som har tips och idéer kanske? :D

Sv: Bygga en vagn !

Måste det vara en vagn eller går det bra med släde? En vedkälke kan man nog få tag på rätt billigt och du kanske kan bygga om den till något sådant här.

Bild hittad på g**gle.

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: ameo
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 128
Senast: escodobe
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 172
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama