bygga egna hinder

Sv: bygga egna hinder

Ingen annan som händigt har byggt lite egna hinder? :p

jag har byggt lite grindar och sånt men bilder saknas och nu är allt inburet, ska byggas mer snart får se om jag kan fixa lite bilder...

ehrm.. här är hinder som jag själv har byggt :D i skolan :)

Ja har lite ritningar på lite inder som ja ska göra..:P Har gjort bockarna under hindrerna klara och grinden är nästan klar..:P
Hinderritningar.jpg

Skicka in flera tips, ritningar och bilder! Det är jätte kul!

Vad kul :) kul att se ritning å allt juh. så nu måste du ta kort och visa oss när dom är klara :p

Vad kul :) kul att se ritning å allt juh. så nu måste du ta kort och visa oss när dom är klara :p

japp!:p jag har byggt en grind, små grindar att ha under hinderna (byggt av sj pall:) ) Och ja har gjort den som ser ut som en triangel att ha under hindrerna..:P Ska ta kort på dem när de är klara:D

Jättefina hinder, finns dt nån som vet hur man bygger enkla, snygga och billiga hinder? :p

japp!:p jag har byggt en grind, små grindar att ha under hinderna (byggt av sj pall:) ) Och ja har gjort den som ser ut som en triangel att ha under hindrerna..:P Ska ta kort på dem när de är klara:D

det låter bra det :) så nu väntar vi tills vi får se dom :p

Jag har byggt 6 små cavaletti-stöd. De kan vara som lägst 20 cm höga och kan bli upp till 80 cm höga. Har gjort klossar att lägga bommen på med 20 cm mellanrum. Vi använder oss av naturfärgade runda bommar.

Syns inte jättebra men iallafall, en bild :)

hej idag har jag byggt 2 hinderstöd och ett cavaletti stöd.Mina stöd gjorde jag av två brädor och stolp.först så tog jag två bräde5r och spika som ett kors och sen spika jag fast stolpen.blev ej så ostadigt bara lite men så satte jag dit typ 5 cm höga klossar under brädorn på kanten då blev det jättestabilt.kommer bilder när allt är klart.

hej idag har jag byggt 2 hinderstöd och ett cavaletti stöd.Mina stöd gjorde jag av två brädor och stolp.först så tog jag två bräde5r och spika som ett kors och sen spika jag fast stolpen.blev ej så ostadigt bara lite men så satte jag dit typ 5 cm höga klossar under brädorn på kanten då blev det jättestabilt.kommer bilder när allt är klart.

jaa :) vill gärna se bilder! :bump:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
617
Senast: Luzzan
·
Övr. Katt Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning? Och då menar jag inte basic-grejer...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: MJLee
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat