Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toppenintressant tråd!!!
Jag är också nyfiken på var ni köper bommar billigt! Samt hur långa bommarna behöver vara... ni som har koll och har engagerat er i frågan
Vi ska bygg alite hinder i sommar så jag håller på och funderar ut hur de ska göras - fler beskrivningar och bilder mottges tacksamt
*knapplån*
Kan man bara torka långa slanor som man hittat ute och sedan måla dem så att de ser ut som riktiga bommar? Tänkte på ifall de ruttnar av färgen eller liknande
jag har byggt lite egna hinder dåo då. bla, tog jag en stor spånskiva och sågade till den till en kvadrat sen gjorde jag 2 st halv månar up pi trätt så det ser ut som en bro. måladen den röd vit rutig.den är typ 70 cm hög. hatr också gjort hinderstöd m.m det är inte så svårt
*kl*
VI hade tidigare en ponny i stallet som var tittig på alla nya hinder. Hon som hade ponnyn har en pappa som är träslöjdslärare så, så fort hästen tittat på något hinder på en tävling byggde han något liknande hem till oss. Så vi har en helt underbar hinderpark, mur, grindar av olika slag, vågplankor, regnbåge och andra plankor i olika formationer och färger.
Sedan köper vi in bommar och målar i färger som passar de övriga hindrena.
Hinderstöd har vi gjort själva.
Kan försöka ordna bilder om någon vill se.
jag har byggt lite egna hinder dåo då. bla, tog jag en stor spånskiva och sågade till den till en kvadrat sen gjorde jag 2 st halv månar up pi trätt så det ser ut som en bro. måladen den röd vit rutig.den är typ 70 cm hög. hatr också gjort hinderstöd m.m det är inte så svårt