Min häst fick ju det sista väldigt mycket butta pga sin sista chans där att bli bra. Eftersom att apoteket gjorde fel så fick jag mycket mera än vad jag egentligen behövde och det blev därför kvar ganska mycket. Jag funderade ganska mycket på varför min häst åt maten med buttan i utan det minsta problem, inte ens en äcklad min som han alltid gör när det är något udda i maten. Jag har ju tagit hem allting från stallet och så även buttan och bestämde mig lite för att smaka om det verkligen är så otroligt äckligt som uppenbart många hästar tycker, buttan smakade ingentinge överhuvudtaget?
Hur kommer detta sig? Smakade verkligen ingenting alls? Jag blir ju lite rädd nu att min häst inte fick "riktig" butta eller har dom gjort något med den så att den inte smakar något längre? För det är ju ett allmänt kännt problem att många hästar vägrar äta det.
Det står såklart att det är butta på förpackningen, men kan min häst fått något slags sockerpulver eller vad? Tänk om han inte fick en ärlig chans att bli bra i slutet där
Hur kommer detta sig? Smakade verkligen ingenting alls? Jag blir ju lite rädd nu att min häst inte fick "riktig" butta eller har dom gjort något med den så att den inte smakar något längre? För det är ju ett allmänt kännt problem att många hästar vägrar äta det.
Det står såklart att det är butta på förpackningen, men kan min häst fått något slags sockerpulver eller vad? Tänk om han inte fick en ärlig chans att bli bra i slutet där