Butiken Astro - seriös?

MiaMia

Trådstartare
Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a. jaktkläder.

Vill beställa en reavara som är slut i lager, men ändå går att göra köp av. Så jag önskar ha koll på att det inte är ett ställe som tar pengarna och aldrig skickar något. Att de har ok kundtjänst som skickar tillbaka pengarna ifall det visar sig att de inte får in fler.

Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a. jaktkläder.

Vill beställa en reavara som är slut i lager, men ändå går att göra köp av. Så jag önskar ha koll på att det inte är ett ställe som tar pengarna och aldrig skickar något. Att de har ok kundtjänst som skickar tillbaka pengarna ifall det visar sig att de inte får in fler.

Astro Sweden? Extremt seriös, jag och särbon har både handlat på nätet samt på plats i butiken.

Jag har också varit skeptisk pga namnet :angel: men handlat väldigt bra prylar där. De har en del friluftgrejer som inte finns hos de "vanliga jättarna". :)

De är kanonbra! Jag har både handlat i den fysiska butiken och över nätet. Fantastisk service och trevlig personal. Jag har både handlat friluftsgrejer och vapen av dem.

Senast (för någon vecka sen) handlade jag ett vapentillbehör. Men fick fel storlek och skrev på retursedeln att jag gärna tog emot tips på vad som passar. Och två dagar senare så ringer George upp och vet precis vad jag behöver.

Tack alla för bra info!

Nu har jag fått meddelande om att leverans kommer tidigast i mars, eftersom inte ens leverantören några fler att skicka innan dess. Men inga försök att dra sig ur att jag ska få den till det som ser ut som ett utförsäljningsreapris. Jag är nöjd eftersom jag befarade att den inte producerades mer då det verkade vara slut överallt.

Utseendet på det mailet hade gjort mig skeptisk om jag inte haft era vitsord i ryggen om att stället är pålitligt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 559
Senast: Blyger
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 974
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Nyårstråden