Burskynke - inspiration?

banjo

Trådstartare
Jag har tänkt sy ett burskynke i sommar åt min kisse inför en kommande utställning. Men frågan är vilken/vilka färger jag ska använda. Han är n23 (bruntigre, utan vitt). Vad tror ni? :D

Jag funderar på benvitt och beige...

vale_39140743.jpg

Sv: Burskynke - inspiration?

Jag tycker att du borde ta något i gröna toner som lyfter fram hans vackra ögonfärg! :love:

Jag är en sådan som tycker att helt enfärgade burskynken är jättetråkiga! Jag brukar ofta ha en "fondvägg" på bakstycket med mönster.
Jag har ett skynke som är rött i grunden med ett storblommigt bakstycke i rött//gult/turkost.

Mina favoritskynken är helt vita med svart/vita bakstycken. Har inga bra bilder på det, en annan favorit är vitt med röd/blått mönster på bakstycket.

Lite halvdåliga bilder.
bilder1475.jpg

Bild11.png

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 386
Senast: Kaching
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 477
Senast: Svartkatt
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 945
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar