Buketräff

cajo1312

Trådstartare
Hej! Jag skulle tycka det var jätteroligt att träffa några utav er här på Buke, samt era hästar. Alltså att man anordnade någon sorts träff där man rider tillsammans samt delar med sig av tips och ideer.

Är det någon mer som haft detta i tankarna och har ni några ideer om hur det skulle kunna ordnas? :)

Jag har en 4-årig nordisvalack.
Hade väl varit käckt om någon har ett ställe dit man kan komma med häst och transport, boka en dag för en härlig tur med fika/grill efteråt.

Liknande trådar

Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 102
Senast: Sesca
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
14 185
Senast: MML
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 369
Senast: Sesca
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras