Buketräff

cajo1312

Trådstartare
Hej! Jag skulle tycka det var jätteroligt att träffa några utav er här på Buke, samt era hästar. Alltså att man anordnade någon sorts träff där man rider tillsammans samt delar med sig av tips och ideer.

Är det någon mer som haft detta i tankarna och har ni några ideer om hur det skulle kunna ordnas? :)

Jag har en 4-årig nordisvalack.
Hade väl varit käckt om någon har ett ställe dit man kan komma med häst och transport, boka en dag för en härlig tur med fika/grill efteråt.

Liknande trådar

Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 403
Senast: Sesca
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 218
Senast: lirco11
·
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
15 016
Senast: MML
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023