Buketräff på Gotland vecka 32.

Petronilla

Trådstartare
Jag kommer att åka på MTV i år och undrar om det finns något intresse för en bukepicknic?

Jag har bokat en Medieval horizontal concert på måndagen klockan 13 någon som vill sammanstråla där?
 
Jag kommer att åka på MTV i år och undrar om det finns något intresse för en bukepicknic?

Jag har bokat en Medieval horizontal concert på måndagen klockan 13 någon som vill sammanstråla där?
Hade varit trevligt, ska dit, men vi kommer natten till måndagen och är knappt vaken klockan 13 :) släpar man och barn också. Men om det blir något lättsamt senare i veckan så kanske :)
 
Absolut vi är kvar till torsdag kväll så hör av er när ni är på plats nu har ni ju tråden. Släpar oxå på barn och hund
 

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 744
Senast: sjoberga
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
937
Senast: Squie
·
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Milosari
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 699
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp