Buketräff på Gotland vecka 32.

Petronilla

Trådstartare
Jag kommer att åka på MTV i år och undrar om det finns något intresse för en bukepicknic?

Jag har bokat en Medieval horizontal concert på måndagen klockan 13 någon som vill sammanstråla där?

Jag kommer att åka på MTV i år och undrar om det finns något intresse för en bukepicknic?

Jag har bokat en Medieval horizontal concert på måndagen klockan 13 någon som vill sammanstråla där?
Hade varit trevligt, ska dit, men vi kommer natten till måndagen och är knappt vaken klockan 13 :) släpar man och barn också. Men om det blir något lättsamt senare i veckan så kanske :)

Absolut vi är kvar till torsdag kväll så hör av er när ni är på plats nu har ni ju tråden. Släpar oxå på barn och hund

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 020
Senast: TantAgda
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka